Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Якщо Ви отримали пошкоджений товар на вантажоперевізнику: 1. Зв'яжіться з нами. 2. Надайте фото/відео матеріал із пошкодженим товаром. 3. Не поспішайте повністю відмовлятися від вантажу. З нашого боку піде: Часткова компенсація або перенаправлення пошкодженого товару - на Ваш вибір.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.